Hugo, Nuutti & Woitto

Yleensä mulla on aina ollut joulu se kaikkein kiireisin aika, niin kuin varmaan monella muullakin käsityöyrittäjällä. Joulun jälkeen tilaustahti on aina hidastunut ja hiljaisinta aikaa on kesä. Tänä vuonna tätä hiljentymistä ei ole tapahtunut ja koko joulun jälkeinen aika on tullut tasaiseen tahtiin uusia tilauksia. Ihan mahtavaa ♥ Mulle siis, tilaajille huonompi juttu kun joutuu omaa vuoroaan odottamaan. Onneksi mun ihanat asiakkaat on ymmärtäväisiä ja jaksavat omaansa odottaa :) 

Nämä kolme taulua oli tarkoitus esitellä kaikki omissa postauksissa mutta aikaa säästääkseni esittelen ne nyt kaikki samassa. 

Vanhin piirros näistä on Hugo kleinspitz, varmaan yksi karvaisimmista koirista mitä olen piirtänyt. Ihan mielettömän hauska piirettävä ja ihmeen helppokin, kun tehtävänä on lähinnä karvaa eikä samalla tavalla tarvitse lihaksia ja rakennetta tehdä kuin lyhytkavaisilla koirilla.
Tämä on tehty pastelleilla pastelmat paperille, koko A3.








Toinen piirros on tehty lyijykynillä A4 paperille ja siinä esiintyy Nuutti stabijhound (ex stabyhound). Mulle aika vieras rotu ja yhtään stabia en ole aikaisemmin piirtänyt. Kiva saada uusia rotuja listaan.







Kolmas työ valmistui viikolla ja siinä esiintyy Woitto rottweiler. Tämä on tehty pastelleilla ja koko on A4.
Tässä pääsin testaamaan mun uusia pastelliliituja. Ovat kyllä niin hyvät kuin ajattelinkin olevan, ihan mieletön pigmentti. Tosin nämä on niin pehmeät, että kuluvat erittäin nopeasti. Mustasta liidusta kului jo melkein 1/3 osa mikä on näin pieneen työhön iso määrä. 








Huomenna on luvassa pastelleilla piirtämistä ja sen jälkeen lyijykynillä, kumpaankin tulee koira ja toiseen lisäksi ihminen, hui. Nämä menee kummatkin lahjaksi joten kuvia ei ole luvassa ihan heti. Jossain välissä on taas saatava edistettyä myös suokki öljyvärimaalausta ja lisäksi kaksi muuta pienempää öljyvärityötä. Eli työntäyteinen viikko luvassa :)

2 kommenttia: